piątek, 17 czerwca 2016

Image #12 - Między ścianami mrocznego pałacu...

 

Cześć. Witam was na pokazie kolejnej sesji. Za obiektywem stanęła mistrzyni aparatu - Kamila Cicha Photography. Ten kolaż zdjęciowy, który widzicie powyżej, wykonała go właśnie Kamila. Kiedy po raz pierwszy to zobaczyłem, zatkało mnie.
 
Zdjęcia zostały wykonane w opuszczonym pałacu. A gdzie ? To moja mroczna tajemnica. Podczas jednego spotkania popełniliśmy aż dwie sesje. Działaliśmy !
 
Mój strój składał się z czarnego t - shirtu, krótkich, granatowych spodenek. Co do butów, miałem problem. Nie wiedziałem jakie wybrać. Postanowiłem zaryzykować i ubrałem ciężkie buty (ukochane "szczury "). Dodatkowo, miałem ze sobą siwą koszulę oraz lenonki. Outfit idealnie pasuje do otoczenia, składającego się z gruzów, graffiti. Pogoda była idealna. Świeciło słońce, więc światło było perfekcyjne.
 
Od miesięcy razem z Kamilą planowaliśmy sesję właśnie w takim opuszczonym budynku. Uwielbiam takie klimaty. Zniszczony pałac, przepełniony strachem, ciszą, zapomnieniem.
Do zdjęć pozuję już dobry rok. Mogę stwierdzić, że robię to dobrze. Wiem, iż muszę się jeszcze wiele nauczyć, ale ze względu, że modą zajmuję się hobbistycznie, to uważam moją pracę za udaną. Według osób, które miały okazję zobaczyć tą sesję, powiedziały, iż jest to moją najlepszą . Zgadzam się z ich zdaniem.
 
Przyznam się do czegoś. Już od najmłodszych lat eksperymentowałem z modą. W wielu wypadkach wychodziło z tego wielkie klapy. Lecz moda jest po to, aby nią się bawić, tak jak ktoś  mądrze to  ujął .
 
Zdjęcie wyszło niesamowite. Spowite mrokiem. Efektu dodaje pałac.
 
Podczas sesji, Kamila namówiła mnie na różne pozy, w różnych, dziwnych miejscach. Widać - miała rację.
 
Nie muszę chyba nic mówić.
To koniec tej niezwykłej przygody, w głąb szaleństwa. Mam nadzieję, że sesja przypadła do gustu. Piszcie wrażenia w komentarzach. Uwaga ! Zapowiedź ! Niedługo zobaczycie kolejną sesję. Już niedługo. Tymczasem, zostawiam was z resztą zdjęć,
 
Krzysiek Tom
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. sesja jest klimatyczna, jest genialna. profesjonalna, urzekła mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Liczę, że będziesz częściej zaglądała na bloga :)

      Usuń
  2. Świetna sesja! Uwielbiam takie klimaty. :)

    Ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się, że moja praca ma jakiś wpływ na ludzi.

      Usuń
  3. Zdjęcia świetne jednak na przyszłość dodawaj je w wiekszych rozmiarach
    Moj blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Postaram się dostosować się do twoich rad.

      Usuń